Zaznacz stronę

ZACZNIJ PRACĘ JAKO WIRTUALNA ASYSTENTKA » TEORIA + PRAKTYKA «

Nie musisz dłużej się zastanawiać. Zacznij działać!

Twoje poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: „Jak zacząć pracę jako Wirtualna Asystentka?” właśnie zakończyło się sukcesem! Podczas mojego kursu nie tylko zdobędziesz gruntowną wiedzę i zestaw narzędzi, które znacząco ułatwią Ci rozpoczęcie pracy w roli Wirtualnej Asystentki, ale także będziesz mogła od razu tę naukę praktycznie wykorzystać w trakcie realistycznej symulacji pracy z prawdziwym klientem. Nie zwlekaj dłużej i zacznij w końcu spełniać swoje marzenia!

Izabela Hasan Zacznij prace jako Wirtualna Asystentka V edycja

Co zyskasz w trakcie kursu?

Z

określisz swoje mocne strony

Z

wyznaczysz własną specjalizację

Z

stworzysz wizję idealnego klienta

Z

napiszesz profesjonalną ofertę

Z

otrzymasz wsparcie i doradztwo

Z

zdobędziesz cenne doświadczenie

Z

zbudujesz swoje pierwsze portfolio

Z

poczujesz się jak prawdziwa WA!

DO ROZPOCZĘCIA KURSU POZOSTAŁO

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

PROGRAM KURSU

Zawarta we wszystkich pakietach teoretyczna część kursu składa się z 7 modułów tematycznych. Przed każdym modułem otrzymasz karty pracy, aby od pierwszych dni zajęć móc czynnie w nich uczestniczyć. Następnie podczas trwających 4 tygodni praktyk będziesz miała możliwość wykonywania typowych zadań Wirtualnej Asystentki. To prawdziwa lekcja zawodu i możliwość sprawdzenia Twoich umiejętności w praktyce!

Moduły teoretyczne podstawowej wersji kursu zawierają:
» lekcje w formie nagrań wideo z możliwością zadawania pytań,
» karty pracy, które od początku kursu zmobilizują Cię do działania,
» dodatkowe materiały i przydatne linki.

Dodatkowo w pakiecie kursu podstawowego otrzymujesz również dostęp do tajnej grupy kursowej na Facebooku, na której kursantki wspierają się wzajemnie i wymieniają się przydatnymi informacjami.

MODUŁ #1

Jak zostać Wirtualną Asystentką?

Opowiem Ci jak wygląda typowy dzień pracy Wirtualnej Asystentki. Poznasz dobre praktyki oraz dowiesz się więcej o ustalaniu grupy docelowej. Zastanowisz się nad wartościami, jakie chcesz dać klientom.

KARTY PRACY:

  • wybierzesz swoją specjalizację na podstawie swoich zainteresowań, mocnych stron, umiejętności oraz predyspozycji,
  • odpowiesz sobie na pytanie: „Dlaczego chcę zostać WA?”,
  • zaprojektujesz swój wymarzony dzień pracy i przyjrzysz się swoim  umiejętnościom oraz kompetencjom,
  • ustalisz profil swojego idealnego klienta, a także stworzysz swoje własne persony lub (być może swój pierwszy) moodboard.

MODUŁ #2

Warsztat Wirtualnej Asystentki

Dowiesz się o najważniejszych narzędziach w pracy Wirtualnej Asystentki. Podpowiem Ci jakie nawyki warto w sobie wyrobić, by łatwiej dojść do celu oraz jakie umiejętności warto rozwijać.

KARTY PRACY:

  • przyjrzysz się swoim umiejętnościom i przeanalizujesz swoją znajomość narzędzi, które mogą być dla Ciebie niezbędne do pracy,
  • zaprojektujesz własną ścieżkę, aby zostać Wirtualną Asystentką,
  • przyjrzysz się swoim nawykom i zastanowisz się, czy warto coś w nich zmienić, poprawić lub wyrobić sobie zupełnie nowe rutyny,
  • ustalisz, jakich kwalifikacji lub umiejętności Ci jeszcze brakuje.

MODUŁ #3

Pozyskiwanie Klientów

Opowiem Ci jak budować i rozwijać własną markę. Dostaniesz ode mnie wartościowe materiały, które ułatwią Ci start podczas rekrutacji w wielu firmach. Pokażę Ci również sprawdzone sposoby na efektywne poszukiwania i pozyskanie pierwszych klientów.

KARTY PRACY:

  • stworzysz listę potencjalnych klientów,
  • przygotujesz swoją profesjonalną ofertę i skomponujesz portfolio,
  • stworzysz własne zasady współpracy z klientami i zadbasz o odpowiedni komfort pracy już na początku swojej działalności,
  • weźmiesz udział w symulowanej rekrutacji i dowiesz się, jakie robisz pierwsze wrażenie na swoim potencjalnym pracodawcy!

MODUŁ #4

Praca z klientem

Dowiesz się jak efektywnie współpracować z klientem oraz jak się do tej współpracy przygotować. Podpowiem Ci w jaki sposób szukać swojego idealnego klienta, czego się wystrzegać i kiedy odpuścić. Poznasz coś na kształt savoir-vivre WA – czego nigdy nie należy robić, jak wyznaczać swoje granice i czy wchodzenie w koleżeńskie relacje z klientem może wyjść na dobre. Na przykładzie mojego doświadczenia opowiem Ci również, dlaczego nie każdy klient jest dla nas odpowiedni.

MODUŁ #5

Organizacja pracy

Powiem Ci jak stworzyć idealne miejsce do pracy zdalnej w domu. Udzielę Ci również cennych wskazówek, co zrobić i co zmienić w swoim działaniu, aby Twoja praca była efektywna, a zarazem przyjemna. Poruszymy kwestię work-life balance oraz tego, jak ważny jest odpoczynek, by Twoja wydajność i radość z pracy były na najwyższym poziomie. Przybliżę Ci narzędzia, które pomagają usystematyzować i zorganizować pracę – kooperacja z kilkoma, lub nawet kilkunastoma klientami, wymaga organizacji na 6!

MODUŁ #6

Przekonania

Wyjaśnię Ci dokładnie, czym są przekonania i jak wielki wpływ mają na Twoje działania oraz podejmowane decyzje. Zwrócę Twoją uwagę na te przekonania, które mogą Cię ograniczać i dam Ci narzędzia, które pomogą Ci w ich zmianie na potrzebne przekonania wspierające.

MODUŁ #7

Finanse WA

W tej części kursu opowiem Ci o zarobkach Wirtualnej Asystentki. Dowiesz się jakie są średnie stawki rynkowe, jaka jest minimalna płaca, aby można się z tej pracy utrzymać oraz jakie są perspektywiczne zarobki. Opowiem Ci także jak klarują się zarobki Wirtualnej Asystenki w poszczególnych specjalizacjach.

Wspomnę także o asertywności i o tym jak umiejętnie wyliczyć swoją stawkę. Wyjaśnię jak przygotować się do rozmowy z klientem, kiedy zechcesz podnieść swoją stawkę. Dowiesz się jak określić swoje biznesowe cele finansowe i w jaki sposób wyliczyć koszty swojej pracy.

PRAKTYKI

Symulacja pracy z prawdziwym klientem

Podczas teoretycznej części szkolenia poznasz i określisz swoją specjalizację (jedną lub więcej), aby później podczas praktyk zdobyć w niej pierwsze doświadczenia. W zależności od preferencji oraz indywidualnych ustaleń, wykonane przez Ciebie projekty mogą później znaleźć się w Twoim nowopowstającym portfolio! Kurs ukończysz więc z ogromem nabytej wiedzy oraz pierwszymi pozycjami w sekcji „doświadczenie”. Podczas praktyk otrzymywać będziesz zadania, po wykonaniu których otrzymasz szczegółowy feedback. Nauczysz się formułować pytania, komunikować z klientem oraz planować zadania, a czasem też współpracować z innymi uczestniczkami, jako zespół początkujących Wirtualnych Asystentek. Nie bez powodu praktyki nazywane są przez kursantki wisienką na torcie!

ILOŚĆ MIEJSC NA PRAKTYKACH JEST OGRANICZONA,

WIĘC NIE ZWLEKAJ DŁUŻEJ I ZACZNIJ DZIAŁAĆ!

SPRAWDŹ OPINIE NASZYCH ABSOLWENTEK

Iza jest niesłychanie życzliwą, pomocną i pomysłową osobą. Już po chwili konsultacji doskonale wiedziała, jaki kierunek wskazać początkującej Wirtualnej Asystentce. Rozwiała wszelkie wątpliwości, pomogła zmienić sposób myślenia, wskazała przekonania, z którymi trzeba walczyć i znalazła mocne strony, których nie sposób nie wykorzystać. Potrafi zmotywować do działania do tego stopnia, że z dnia na dzień człowiek chce osiągnąć więcej.

Jestem po dwóch spotkaniach konsultacyjnych, miesięcznym kursie ,,Zacznij pracę jako Wirtualna Asystentka w 4 tygodnie’’ i miesięcznych praktykach. Iza daje bardzo wiele od siebie, ale też wiele wymaga. To kurs dla osób, które naprawdę chcą zacząć, a praktyki są taką ,,szkołą przetrwania’’ – jeśli przetrwasz nic nie będzie Ci straszne 😉 Polecam Izę serdecznie!

Ewa Domańska

Wiedza, kreatywność i zaangażowanie podczas spotkań z Izą to wysoki standard. Kurs zorganizowany przez Resultea był bardzo intensywny i angażujący, a praktyki to “wisienka na torcie”. Symulacja pracy z klientem i możliwość sprawdzenia siebie na różnych polach działania. Polecam kurs oraz e-booki Izy każdemu, kto zastanawia się na taką ścieżką zawodową.

Krzysztofa Jarska

Uważam, że zrobiłam świetny krok zapisując się na kurs. Pomimo obaw. Każde spotkanie dodawało mi sił i energii do działania. Uważam, że wiele kobiet powinno z niego skorzystać, aby nie tylko zdobyć wiedzę, ale też w końcu w siebie uwierzyć. Wiedza nam nie przepadnie, a z jaką siłą będziemy dalej żyć 🙂 Dziękuję.

Iwona Lach

Zdecydowałam się na ten kurs, ponieważ pracowałam jako asystentka prezesa w biurze ale chciałam połączyć macierzyństwo z pracą zawodową. Moim największym problemem przed kursem było przede wszystkim brak wiedzy, jak to wygląda. Ile już umiem i czy się nadaję. Teraz mam większą wiedzę. Zapisałam się na kursy, które pozwolą mi dalej się rozwijać, szczególnie w tym czym czuję się najlepiej, czyli Social mediach.

W kursie najbardziej podobał mi się kontakt z prowadzącą, która wskazuje co można poprawić, zmienić. Oczywiście również praktyki. Wszystkie moduły były super, uwielbiam się rozwijać i z każdego czegoś się nowego nauczyłam. Najbardziej podobało mi się, że swoją wiedzę zdobytą mogłam przetestować w praktyce, a tym samym zdobyć doświadczenie, poprawić błędy. Feedback dla mnie był bardzo ważny, ponieważ mogłam się dowiedzieć co konkretnie jeszcze muszę poprawić i nad czym pracować.

Ania Kościesza

Do kursu najbardziej przekonała mnie jego praktyczna strona. Chciałam zobaczyć jak wygląda praca WA. Wcześniej trudno mi było wyobrazić sobie jak wygląda współpraca z klientem, wszelkie formalności. Po kursie zmieniło się wszystko 🙂 Poznałam praktyczny aspekt współpracy z klientem, wiem jak napisać ofertę, gdzie szukać klientów. Praca WA „od kuchni” nie jest już dla mnie jedną wielką niewiadomą. Cieszę się, że zdecydowałam się na ten kurs.

Najmocniejsza strona kursu to przykłady z Izy pracy, konkretne wskazówki bazujące na doświadczeniu, feedback po wykonywanych zadaniach i oczywiście praktyki. Każdy moduł mi się podobał, były poruszane różne tematy i wszystkie w mojej opinii są ważne i warto o nich wiedzieć. Feedback był merytoryczny i konkretny, bez owijania w bawełnę, tak, aby każda z nas nauczyła się jak najwięcej. Fajnie, że mogłam dowiedzieć się z czym sobie radzę, a nad czym jeszcze muszę popracować.

Jestem bardzo zadowolona z kursu, zmotywował mnie on do dalszej pracy i doskonalenia się w tym zawodzie. Zdecydowanie nabrałam więcej pewności siebie i bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na wzięcie udziału w kursie. Jest on dopracowany pod kątem merytorycznym i wizualnym i z przyjemnością w nim uczestniczyłam. Zadania były ciekawe i bardzo dużo z nich wyniosłam.

Agnieszka Dzikowska

Chciałam zostać Wirtualną Asystentką i wiedziałam, że z kursu dowiem się jak zrobić to dobrze.
Na praktykach najbardziej podobało mi się to, że robiłyśmy prawdziwe zadania, które mogły zostać później wykorzystane pod warunkiem poprawnego wykonania.

Aleksandra Kapa

Byłam zainteresowana pracą WA, chciałam poczuć czy jest to zajęcie dla mnie 🙂 Przed kursem moim problemem było pogodzenie pracy na etacie, macierzyństwa i WA, wiedza na temat jak działa WA, czym się dokładnie zajmuję, jak wygląda jej dzień, z jakich narzędzi korzysta. Na kursie zdobyłam wiedzę przede wszystkim w powyższych kwestiach. Część teoretyczna była dobrze przygotowana merytorycznie, a najbardziej podobał mi się moduł o narzędziach WA i ofercie. Kurs był ciekawy, na pewno przydatny przyszłym WA. Podobała mi się możliwość przetestowania siebie w różnych specjalizacjach oraz feedback, który był super.

Krystyna Polko

Zdecydowałam się na udział w kursie, ponieważ chciałam zostać profesjonalną Wirtualną Asystentką. Jest to zawód, który bardzo mnie ciekawi, ze względu na swoją nowoczesną specyfikę. Ponadto, jest to bardzo zróżnicowana profesja pod kątem obowiązków, dająca niesamowitą niezależność przy tworzeniu własnego biznesu. Dzięki kursowi utworzyłam ofertę i potrafię określić zakres swoich usług i do kogo je kieruję.

Najmocniejszą stroną kursu jest to, że spotkania odbywają się o określonej porze. Zwykły kurs online można wykupić i zapomnieć o tym, że powinno się go ukończyć. Natomiast ta formuła wymusza systematyczność, dzięki czemu można dostrzec efekty swojej pracy. Najprzydatniejszy był moduł dotyczący tworzenia własnej oferty oraz używanych narzędzi przez WA. Te dwa moduły rzeczywiście poszerzyły moją wiedzę i mogę teraz działać bardziej profesjonalnie niż przedtem. Uważam, że feedback był jednym z dużych plusów kursu, ponieważ dobrze wiedzieć jakie popełnia się błędy na samym początku. Był konkretny i rzeczowy. Dzięki temu, można było wyciągnąć wnioski na przyszłość i lepiej wykonać kolejne zadanie. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w kursie i praktykach.

Agnieszka Jagodzińska

Zapisałam się na kurs, bo chciałam znaleźć pracę jako WA. Przed kursem brak doświadczenia i umiejętności automatycznie obniżał pewność siebie i nie pomagał w szukaniu pracy jako WA.

Na kursie nabyłam pewności siebie, nauczyłam się rzeczy, które wydawały mi się trudne, zdobyłam sporo ciekawych informacji. Najbardziej podobał mi się moduł III, który wymagał więcej wysiłku i samodzielności. Zdobywanie wiedzy jest fajne, ale to praktyka czyni mistrza 😉

Feedback od Izy był rzeczowy, zrozumiały, konkretny, bardzo pomocny, pozwala zobaczyć co można jeszcze ulepszyć. Najmocniejsze elementy kursu to praktyki, spotkania, feedback oraz zróżnicowane zadania.

Agnieszka Tryburska
(pseudonim na życzenie)

Zdecydowałam się na udział w kursie, bo chciałam stać się lepszą WA. Przed kursem czułam brak ukierunkowania/specjalizacji, brak doświadczenia w niektórych obszarach oraz oferty. Podczas kursu mogłam mniej więcej ustalić idealnego klienta, stworzyłam wstępną ofertę oraz wiem, na jakich zasadach chciałabym współpracować z klientem.

Najmocniejszy element kursu to prace domowe:) To, że są to spotkania live. Wymiana doświadczeń w gronie uczestniczek. Podstawy biznesowe: persona oraz grupa docelowa. Najbardziej podobał mi się moduł o tworzeniu oferty, ponieważ zmotywowałam się w końcu do zrobienia jej. Podczas praktyk można spróbować popracować w różnych obszarach i ocenić ile czasu zajmie zadanie.

Kasia Giluk

Do zapisania się na kurs zmotywowało mnie rozwijanie swoich umiejętności i chęć spróbowania czegoś nowego. Wydawało mi się, że umiem robić wszystkiego po trochu i nie wiedziałam w czym chcę się specjalizować.
Na kursie otrzymałam dużą dawkę wiedzy teoretycznej i praktycznej i już się nie boję działać 🙂

Mocną stroną kursu jest duża dawka wiedzy, karty pracy plus dodatki. Najciekawszy był dla mnie temat z dodatkowymi narzędziami gdzie były omówione dziedziny i programy do pracy. Wszystko w każdym tygodniu było ciekawe i mogłam znaleźć coś dla siebie. Feedback w kursie był bardzo fajny i konkretny. Podczas praktyk fajna była różnorodność zadań (fb, instagram, google i pinterest) wszystkiego było po trochu 🙂

Podsumowując bardzo się cieszę, że brałam udział w kursie, jestem bardzo zadowolona. Poznałam wspaniałą prowadzącą i cudowne koleżanki z którymi się wspierałyśmy wiedzą i doświadczeniem i mamy stały kontakt. Polecam kurs zdecydowanie każdej osobie, która się jeszcze zastanawia 🙂

Kasia Turek
(pseudonim na życzenie)

Zachęciła mnie tematyka i formuła kursu oraz praktyki pozwalające na sprawdzenie się i ewentualny feedback do dalszej pracy nad swoimi umiejętnościami. Chciałam poznać ten zawód i przekonać się, czy jest dla mnie.

Przed kursem nie miałam planu działania i czułam totalny chaos. Podczas kursu wszystkie informacje i zagadnienia zostały uporządkowane. Dowiedziałam się jak krok po kroku stworzyć plan działania, znaleźć swojego klienta idealnego i stworzyć ofertę. Uzyskałam mnóstwo wiedzy odnośnie potrzebnych narzędzi i tego, czego muszę się jeszcze nauczyć. Najmocniejsze strony kursu to praktyczne ćwiczenia i feedback na każdym spotkaniu. Feedback był bardzo pomocny, ponieważ wskazuje obszary które trzeba poprawić i nad nimi popracować.

Najmocniejszą stroną praktyk, jest możliwość doświadczenia na własnej skórze pracy jako WA, współpracy z innymi osobami, delegowania zadań. Wykonywanie prawdziwych zadań, które są publikowane, a nie tylko „symulacja” pracy. Ważne jest też doświadczenie pracy z wyznaczonym deadlinem oraz spotkania on-line, które pozwalają sprawdzić jak się czujemy w takim trybie pracy. Na plus oceniam, że można było posłuchać feedbacku do zadań koleżanek, co też jest dobrą nauką 🙂 Dziękuję 🙂

Natalia Pietrucha
(pseudonim na życzenie)

KILKA SŁÓW O AUTORCE

Nazywam się Izabela Hasan. Po długim i niełatwym okresie poszukiwania własnej ścieżki trafiłam na definicję Wirtualnej Asystentki i od razu wiedziałam, że to coś dla mnie!

Przez 3 lata uczyłam się, zdobywałam doświadczenie oraz wspierałam klientów w rozwijaniu ich biznesów online. Rozwój oraz nauka to moje podstawowe wartości i z tego względu uważam, że w tym zawodzie kluczowe jest, aby szkolić się niemal każdego dnia. Teraz również sama szkolę przyszłe Wirtualne Asystentki i pomagam im odnaleźć się w często skomplikowanym świecie Wirtualnej Asysty. Prywatnie kocham podróże, interesuję się ajurwedą, astrologią i biegam.

Jeżeli masz pytania lub zastanawiasz się, który pakiet będzie dla Ciebie najlepszy, umów się na 30-minutową bezpłatną konsultację.

zdjecie izabeli hasan resultea szkola wirtualnych asystentek newsletter

Uczestniczki kursu otrzymają również pakiet specjalnych zniżek na najbardziej przydatne narzędzia i usługi w zawodzie Wirtualnej Asystentki. To praktyczny prezent na dobry start!

Ten kurs NIE jest dla Ciebie, jeśli:

nie lubisz się uczyć

nie masz ochoty nic zmieniać w życiu

nie lubisz wykazywać się własną inicjatywą

nie wiesz co masz robić, jeśli ktoś nie wskaże Ci palcem

nie lubisz pracować w domu

Ten kurs JEST dla Ciebie, jeśli:

chcesz pracować zdalnie

lubisz sama ustalać sobie godziny pracy

cenisz sobie niezależność

masz głowę pełną pomysłów

nie boisz się wyzwań

lubisz się rozwijać i jesteś gotowa do ciągłej nauki

posiadasz podstawowe umiejętności obsługi komputera

BEZPŁATNY MINI E-BOOK

Chciałabyś zacząć pracę jako Wirtualna Asystentka, ale nie jesteś pewna czy kurs spełni Twoje oczekiwania? To bardzo rozsądne podejście!

Jeszcze przed zakupem możesz poczuć mały przedsmak kursu pobierając mini e-book, w którym zawarłam niewielką próbkę tego, co czeka na Ciebie w trakcie pełnowartościowej wersji szkolenia online.

Aby otrzymać bezpłatny mini e-book „Jak zacząć pracę jako Wirtualna Asystentka”, wpisz swoje dane kontaktowe w formularzu poniżej.

.